پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

  • ۰
  • ۰

یکتانت چیست؟ چرا باید از یکتانت برای تبلیغات خود استفاده کنیم؟ تبلیغات آنلاین یکی از موثرترن روش ها برای کسب و کارها است تا بتوانند مشتریان خود را با هزینه های کمتری نسبت به سایر تبلیغات بدست آورند. اما در این زمینه نیز باید به شفاف‌ترین و بهینه ترین پلتفرم مراجعه کرد که یکتانت یکی از این گزینه ها می‌باشد. برای اطلاع از جزئیات کار این پلتفرم در ادامه با کارسازشو همراه باشید.

یکتانت

یکتانت چیست؟

یکتانت , یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغاتی آنلاین کشور زیر ذره بین کارسازشو.یکتانت بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین ایران است، که در سال 1396 فعالیت خود را با شعار: صداقت، شفافیت، همدلی و نوآوری مستمر است، آغاز کرد. این پلتفرم رابطی است میان کسب و کارها (به عنوان تبلیغ کننده) و صاحبان رسانه ها ( به عنوان نمایش دهنده) که در تلاش است تبلیغ کنندگان بهترین نتیجه را از تبلیغات اینترنتی بگیرند و رسانه‌های آنلاین به درآمد بالاتر دست یابند، که حاصل این تلاش ایجاد انگیزه برای تولید محتوای با کیفیت فارسی است. 

 

اصول کار یکتانت

اعضای تیم یکتانت با بهره‌گیری هوشمندانه از الگوریتم‌ها، هوش مصنوعی و فراگیری ماشین، به خلق محصولات منحصر به فردی در حوزه تبلیغات آنلاین دست یافته‌اند، و  با تکیه بر داده‌ها توانسته‌اند هر روز بهتر از دیروز خدمات ارائه دهند و از پلتفرم‌های پیشکسوت خود پیشی بگیرند. از جمله محصولات جدید این پلتفرم یکتا می‌توان به سیستم‌های recommender، تشخیص موضوعی خودکار و A/B تست، اشاره کرد، چرا که معتقدند آینده‌ی تبلیغات در گرو هوش مصنوعی است. در ادامه به بررسی جزئیات یکتانت و مزایای آن برای هر دو طرف نمایش دهنده و تبلیغ کننده می‌پردازیم.

 

یکتانت

 

نمایش دهندگان

یکتانت با بیش از 4000 تبلیغ کننده بالاترین درآمدزایی را برای رسانه‌هایش ایجاد می‌کند. لازم به ذکر است که بزرگترین و معتبرترین رسانه‌ها یکتانت را برای همکاری در نمایش تبلیغات آنلاین انتخاب کرده‌اند. اساس کار یکتانت با نمایش دهندگان بر شفافیت و اعتماد متقبال استوار است، که موجب می‌شود رسانه‌ها دید روشنی از تمام فرآیندها و جزئیات نوع کسب درآمد خود داشته باشند.

مزایای یکتانت برای نمایش دهندگان

شفافیت در همکای

شناخت و حفظ کیفیت رسانه‌ها

درآمدزایی حداکثر برای هر رسانه

نمایش آمار کاربران

نمایش جزئیات درآمد

شفافیت در همکاری

 

شناخت و حفظ کیفیت رسانه‌ها

توجه و تمرکز یکتانت بر این است که نمایش تبلیغات، در تجربه کاری مخاطبان و یا سرعت وب سایت نمایش دهنده خلل ایجاد نکند. علاوه بر آن به منظور حفظ کیفیت رسانه، بر تایید محتوا تاکید دارد.

 

درآمدزایی حداکثر برای هر رسانه

درآمدزایی که هدف اصلی تبلیغات است در یکتانت به گونه‌ای برنامه ریزی شده که با نمایش تبلیغات به کاربر درست، و در مکان درست و به شکل درست، درآمدزایی هر رسانه از این بخش به حداکثر برسد.

 

نمایش آمار کاربران

نمایش جزئیاتی همچون نوع مرورگر کاربر و سیستم عامل استفاده شده، به نمایش دهندگان کمک می‌کند تا کاربران خود را بهتر بشناسند، و یکتانت این مهم را از نمایش دهندگان خود دریغ نمی‌کند. 

 

نمایش جزئیات درآمد

شفافیت، اعتماد بیشتر می‌آورد. یکتانت با نمایش جزئیات میزان درآمد نمایش دهندگان، فضای تبلیغات آنلاین کشور  را شفاف‌تر کرده و اطلاعات دقیق درآمدزایی هر سایت را در اختیار مالکان آنها قرار می‌دهد. 

 

امکان نظارت و تایید تبلیغات

پلتفرم یکتانت به نمایش دهندگان خود این امکان را داده است که برآنچه نمایش می‌دهند نظارت داشته باشند و تبلیغات همگون با سایت خود را برای نمایش انتخاب کنند.همه‌ی این مزایا سبب شده تا رسانه‌های بسیاری به راحتی به یکتانت اطمنیان کرده و با آن همکاری کنند. 

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • نگین حبیب زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی