پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

  • ۰
  • ۰

ساخت سایت رایگان با پسوند دات کام

در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه بدون پرداخت هیچ هزینه ای وب سایتی با پسوند دات کام com برای خود داشته باشید. لازم نیست هاست تهیه کنید ، لازم نیست هزینه ثبت یک دامنه دات کام که در حال حاضر حدودا ۱۹۰ هزارتومن هست بپردازید اگر شما هم مایل هستید سایتی داشته باشید آن هم بدون پرداخت هزینه با ما در ادامه این آموزش همراه باشید تا شما را در ساخت سایت رایگان راهنمایی کنیم . برای این که به چنین وب سایتی دسترسی داشته باشید راه های زیادی وجود دارد از جمله اینکه در سایت های بلاگ اکانت تهیه کنید ، برای تست ما به شما نشان میدهیم که چطور باید این کار را انجام داد.

 

مواد لازم برای تهیه یک وب سایت خوشمزه

 

*-فقط یک ایمیلی که به آن دسترسی داشته باشید.

ساخت رایگان سایت با بلاگ

وب سایت میهن بلاگ یکی از وب سایت هایی است که این امکان را به شما میدهد تا وب سایتی خبری برای خود تهیه کنید به صورتی که میتوانید در آن مطلب قرار دهید، فیلم و همچنین عکس هم قراردهید در قسمت ساخت وبلاگ کلیک کنید تا وارد صفحه جدید شوید.

با کلیک بر روی دکمه مورد نظر وارد صفحه جدیدی میشوید که میتوانید دامنه خود را انتخاب نمایید .ساخت سایت در میهن بلاگ شرایطی دارد که در زیر میتوانید بخوانید: به نوعی شما را راهنمایی میکند برای ساخت اولین سایت رایگان و ورود به وب سایت.

 

ساخت وبلاگ و عضویت در میهن بلاگ
لطفا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید تا لینک فعال سازی و تکمیل عضویت برای شما فرستاده شود.
با کلیک بر روی لینک فعال سازی ارسال شده نسبت به تکمیل عضویت خود اقدام نمایید.
برای داشتن وبلاگی موثر، بهتر است نام و عنوانی متناسب با موضوع فعالیت وبلاگ خود انتخاب نمایید.
با انتخاب نام کاربری و رمز عبور، امکان ورود به پنل مدیریت وبلاگ خود را خواهید داشت.

 

ثبت دامنه

شما در قسمت اول نام دامنه مد نظر خود را وارد نمایید . دامنه ای که قصد داشتید اگر خریداری اش کنید آن را مینویسید و در زیر ایمیلی که در ابتدای مقاله تاکید کردم را وارد نمایید. بعد از وارد کردن و ثبت نام اگر اطلاعات شما درست وارد شده باشد پیغامی به شما داده میشه که اطلاعات سایتتان به ایمیلتان ارسال شده میتوانید به ایمیل خود مراجعه نمایید و تایید کنید و دوباره به صفحه اول میهن بلاگ برگردید و بر روی گزینه ورود مطابق شکل زیر کلیک نمایید و یا از قسمت ایمیل بر روی لینکی که برای شما ارسال شده کلیک کنید.

برای ورودهای بعدی خود به این شکل عمل میکنید و وارد سایت رایگان خود شوید و سایت خود را مدیریت کنید.اما اگر وارد ایمیل خود شود و بر روی لینکی که برای شما ارسال شده کلیک کنید وارد صفحه ای جدید میشود که از شما میخواهد قسمت پروفایل خود را تکمیل کنید.از جمله عنوان وبلاگ ، نام و نام خانوادگی و درست کردن رمز عبور برای ورود به وب سایت رایگان دات کام خود.

 

ثبت اطلاعات با موفقیت انجام شد

بعد از پر کردن موارد بالا و زدن کلید تایید وارد صفحه جدیدی میشود که پیغامی تحت عنوان ساخت وب سایت به شما میدهد که حاوی اطلاعاتی از جمله نام وب سایت شما و آدرس و نام کاربری شماست که در شکل زیر مشاهده میکنید که اطلاعات ما را هم نمایش داده است.

در همین قسمت بر روی ورود به وب سایت کلید کنید تا وارد صفحه جدیدی شویدکه از شما اطلاعاتی که وارد کرده اید را میخواهد از جمله نام سایت و نام کاربری و رمز عبور بعد از وارد شدن برای بار اول از شما یک کلید محرمانه میخواهد که در صورتی که بعدا رمز عبور خود را فراموش کرده اید میتوانید از این سوال محرمانه استفاده کنید تا کیفیت امنیت سایت خود را بالا ببرید .

بعد از عبور از این مرحله شما وارد پنل مدیریت سایت رایگان خود شده اید که میتوانید آن را مدیریت کنید ، مطلب جدید بگذارید ، قالب سایت خود را عوض کنید و…… از قسمت داشبورد میتوانید اطلاعات خود و سایت را بروز کنید که بهتر است حتما این کار را انجام دهید.

 

ارسال اولین مطلب

از قسمت ارسال مقاله شما میتوانید اولین مطلب سایت خود را آماده ارسال کنید با کلیک کردن بر روی این دکمه وارد صفحه ارسال مقاله میشود که میتوانید نامی برای مقاله خود انتخاب کنید، مطلب مقاله خود را کامل بنویسید و تصویری انتخاب کنید و اماده انتشار در اینترنت کنید.

و در آخر باید به قسمت تنظیمات بپردازیم که بسیار مهم است شما درقسمت تنظیمات سایت رایگانی که برای خود درست کردید باید مواردی را رعایت کنید تا هر چه بهتر سایت شما رشد کند.از جمله موارد امنیتی

شما میتوانید از این قسمت لگویی برای سایت خود انتخاب کنید ، یک وبلاگ جدید برای خود ایجاد کنید ، اطلاعات پروفایل کاربری خود را بروز نمایید، در قسمت نویسندگان نویسنده جدیدی را اضافه کنید و یا کاربری را دعوت کنید و از جمله مواردی که خیلی مهم است تهیه نسخه ای برای پشتیبانی و نگه داری آن است که اگر بعدا به هر دلیلی اطلاعاتی از شما حذف شد بتوانید به آن دسترسی داشته باشید .

 

فقط با یک ایمیل سایت خود را راه اندازی کردید

در آخر به شما تبریک میگویم شما با بااستفاده از یکی از روش های متداول ساخت سایت رایگان دات کام com توانستید سایتی را برای خود بدون هزینه و فقط با یک ایمیل راه اندازی کنید باید کمی با بخش های مختلف این محیط کار کنید تا به آن مسلط شود.
در آپدیت های بعدی این مقاله موارد دیگری که میتوان با آن وب سایت رایگان راه اندازی کرد را خواهیم گفت روش های زیادی وجود دارد که مفصل بعدا در مورد آن گفتگو خواهیم کرد

اگر سوالی و یا نظر دارید حتما در قسمت نظرات کامنت خود را ثبت نمایید یا اگر شما روشی را مد نظر دارید که ما هنوز به آن اشاره نکردیم میتوانید آن را مقاله کنید و برای ما ارسال کنید این مقاله به نام خودتان در وب سایت کارسازشو نشر خواهد شد که هم به نوعی یک رزومه خواهد شد و هم اگر شما مقاله با کیفیت و استاندارد بنویسید میتوانید به تیم ما بپیوندید.

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • نگین حبیب زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی