پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

  • ۰
  • ۰

الگوریتم جدید اینستاگرام چیست؟ درست زمانی که فکر می‌کنیم الگوریتم اینستاگرام را دریافته‌ایم دوباره تغییر می‌کند. هدف اینستاگرام سرگرم کردن مخاطب است و بدین منظور سعی در بهتر کردن فضای اپلیکیشن خود دارد و دائما استراتژی هایش را تغییر می‌دهد. به منظور اطلاع از آخرین تغییرات با همراه باشید.

الگوریتم جدید اینستاگرام و عملکرد آن

الگوریتم جدید اینستاگرام , قوانین جدید اینستاگرام , تغییرات جدید برنامه محبوب اینستاگرام. الگوریتم جدید اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شده که همانند الگوریتم سابق آن، اگر قصد ماندن در کسب و کارتان را دارید باید به آن پای‌بند باشید. هرچند ممکن است شما را حذف نکند اما عقب ماندن از رقبایتان را در پی خواهد داشت. اینکه الگوریتم جدید اینستاگرام تا این روز از سال جدید میلادی چگونه پیش رفته است به‌صورت جهانی مورد بررسی قرار گرفته و صرفا منظور از آن تغییرات در کشور ما نیست، اما اینستاگرام در ایران هم یک شبکه اجتماعی پر طرفدار است، و بهتر است که شما نیز از الگوریتم‌های جدید آن مطلع باشید تا بتوانید عملکرد بهتری در آن داشته باشید. موارد مهمی در الگوریتم جدید اینستاگرام وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. اما قبل از آن لازم می‌دانیم مروری بر الگوریتم قبلی اینستاگرام داشته باشیم. 

 

اینستاگرام

 

الگوریتم سابق اینستاگرام

یکی از موضوعات مهم در اینستاگرام نرخ درگیری مخاطبان یا همان engagement rate است. که هدف اینستاگرام نیز از طراحی الگوریتم‌های جدید بالا بردن این نرخ است. در سال 2019 الگوریتم اینستاگرام به گونه‌ای طراحی شد که همه‌ی پست‌های شما را به تمام مخاطبانتان نمایش نمی‌داد، بلکه هرکاربری که با پست‌های شما تعامل داشته باشد، مثلا لایک کند یا کامنت بگذارد، پست‌های شما را بیشتر مشاهده می‌کند. این الگوریتم اینستاگرام دو پیامد داشت، یکی اینکه به پست‌هایی که بیشترین تعامل را با کاربران دارند پاداش می‌داد و پاداش آن نمایش دادن پست شما در صفحه‌ی اصلی اینستاگرام به افراد است.دوم اینکه به ارتباط شما با فالوورهایتان اهمیت می‌دهد و اولویت‌بندی الگوریتم آن برای نمایش پست‌ها، نه تنها براساس تعامل افراد با آن پیج است بلکه به ارتباط صاحب پیج با فالوورها و مخاطبین خود نیز اهمیت می‌دهد.

 

 

الگوریتم جدید اینستاگرام در سال 2020

همانطور که سال‌های قبل برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی و فعالیت باید الگوریتم‌های اینستاگرام را می‌دانستیم و به آن عمل می‎‌کردیم، اطلاع از الگوریتم جدید در سال 2020 موجب می‌شود همسو با پیشرفت‌های اینستاگرام پیج و کسب و کار شما پیشرفت داشته باشد. درگیری کاربران یا به اصطلاح Engagmente از گذشته تاکنون مورد توجه فعالین اینستاگرامی بوده و است، که گاه متوجه ریزش آن بوده‌ایم.

 

ریزش درگیری کاربران دلایل مختلفی دارد که یکی از آنها را کاهش کیفیت محتوا عنوان کرده‌اند. البته نباید فراموش کنیم که رفتار کاربران اینستاگرام به واسطه تغییرات الگوریتم اینستاگرام رفتاری سینوسی بوده و فقط مختص به این چند وقت اخیر نیست. با این وجود ما در این چند سال، اغلب شاهد ریزش درگیری‌ها مانند کم شدن لایک‌ها، فالو و کامنت ها بوده ایم. در ادامه چند مورد از موارد مهم تاثیر گذار الگوریتم جدید اینستاگرام را شرح می‌دهیم تا با رعایت آن بتوانید نتایج خوبی از فعالیت در این پلتفرم بدست آورید.

 

اینستاگرام جدید

فالو در مقابل فالو ( فالو آنفالو)

اینستاگرام هم مانند سایر پلتفرم‌های مشابه به منظور ایجاد ارتباط، طراحی شده و هدف آن تعامل افراد است. اما این اپلیکیشن دارای محدودیت‌هایی است از جمله تعداد فالو کردن و آنفالو کردن! تعداد افرادی که می‌توان دراینستاگرام فالو کرد نامحدود نیست و از جایی و تعدادی به بعد، اینستاگرام جلوی این کار را می‌گیرد، و دلیل آن را جلوگیری از اسپم (spam) می‌داند. بنابراین شما باید دقت کنید که تعداد فالوهایی که در ساعت انجام می‌دهید از حد خاصی تجاوز نکند و حین انجام کار به قرار دادن پست‌های جدید و کامنت و ارتباط با مخاطبانتان نیز مشغول باشید.

پس بهتر است که فرآیند فالو کردن شما فالو برای فالو نباشد اما اگر تازه‌کار هستید و فالوورهای شما پایین یا صفر است می‌توانید برای شروع از این روش به صورت دستی استفاده کنید، و صد تا هزار فالوور که جذب کردید (یعنی حدود 5 فالو در ساعت بیشتر انجام ندهید) تا همین کافی است و سعی کنید فالوورهایی که فعال هستند را برای مدتی طولانی حفظ کنید و آنفالو نکنید.

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • نگین حبیب زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی