پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

پرورش افکار و قانون جذب

با پرورش افکار خود تمام آنچه را که میخواهید به زندگی خود جذب کنید.

  • ۰
  • ۰

شبکه‌های اجتماعی به جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان‌‌‌ها در قرن 21 تبدیل شده‌اند. این شبکه‌های اجتماعی فضای جدیدی را برای ارتباط و کسب و کار انسان‌ها فراهم آورده‌اند. در این مقاله تصمیم داریم که شما را با اینستاگرتم که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان ایرانیان است و روش کسب درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم.

روش کسب درآمد از اینستاگرام , 6 روش برتر کسب درآمد از اینستاگرام در ایران. بعد از خواندن این مقاله با راه‌ های پول درآوردن از اینستاگرام آشنا خواهید شد که طی این سال‌ها به عنوان راه ‌های درآمدزایی از اینستاگرام، آزموده شده‌اند و افراد زیادی از آن بهره جسته‌اند. اگر شما نیز از کاربرانی هستید که می‌خواهید با روش کسب درآمد از اینستاگرام آشنا شوید، با ما در سایت کارسازشو همراه شوید.

روش کسب درآمد از اینستاگرام

چرا شبکه‌های اجتماعی میان افراد از محبوبیت زیادی برخوردار است؟

تا پیش از ظهور شبکه‌های اجتماعی نوع ارتباطات افراد و یافتن دوستان جدید محدود به محیط زندگی، محل کار یا تحصیل افراد میشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی فضای متفاوت و جدیدی برای ارتباط میان افراد به وجود آمد. از آنجا که افراد در این شبکه‌ها می‌توانند علاوه بر اینکه به سرعت می‌توانند به هرگونه اطلاعات و اخباری از سراسر دنیا دست یابند؛ می‌توانند بدون هیچ محدودیتی دوستان زیادی از سراسر دنیا پبدا کنند؛ همچنین شبکه‌های اجتماعی این قابلیت را به افراد می‌دهد تا بتوانند در هر زمینه‌ای اظهار نظر کنند و این یکی از دلایل مهم برای جذابیت این شبکه‌ها است. برخی معتقدند که بسیاری از افراد به ویژه نوجوانان دوست دارند مورد توجه قرار بگیرند و به سرعت به افراد مشهوری تبدیل شوند، شبکه‌های اجتماعی این امکان را برای بسیاری از افراد فراهم آورده است.

مواردی که بیان شد بخشی از دلایل گرایش افراد به شبکه‌های اجتماعی است. موضوع اصلی که غیر قابل انکار است این است که شبکه‌های اجتماعی بخش اعظمی از زندگی افراد را به خود اختصاص داده است و طبیعتا نقش موثری در زندگی انسان‌ها، جریانات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خواهند داشت.

محبوبیت شبکه های اجتماعی

نسل اولیه شبکه های اجتماعی

با وارد شدن اینترنت به زندگی افراد عادی در سال 1990، زمینه ظهور شبکه‌های گوناگون برای قشرهای مختلف جامعه، دانشجویان، تجار و … فراهم شد. می‌توان از شبکه‌ی اجتماعی Classmates.com که در سال 1995 توسط رانی کونرادز به عنوان اولین شبکه‌ی اجتماعی به معنای امروزی، یاد کرد. در این شبکه‌ی اجتماعی افراد می‌توانستند با همکلاسی‌های خود در ارتباط باشند. بعد از این شبکه‌ی اجتماعی، شبکه‌های زیادی در طی سال‌ها به وجود آمدند که به دلیل دسترسی محدود به اینترنت و نبود زیرساخت‌های لازم، در ایران مطرح نشدند و مورد استفاده‌ی کاربران ایرانی واقع نشدند.

بعد از اینکه در ایران کم کم اینترنت در اختیار افراد بیشتری قرار گرفت، شبکه‌ی اجتماعی اورکات یکی از اولین شبکه‌های اجتماعی بود که میان کاربران ایرانی از محبوبیت زیادی برخوردار بود به گونه‌ای که زبان فارسی یکی از 5 زبان پر استفاده در این شبکه‌ی اجتماعی بود. با گسترش Yahoo عده‌ی زیادی از کاربران ایرانی جذب این شبکه شدند.

شبکه های اجتماعی اولیه

معرفی نسل های جدید پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی

Facebook

با راه‌اندازی Facebook در سال 2004 توسط زاکربرگ، این شبکه‌ی اجتماعی به یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب میان کاربران در سراسر دنیا تبدیل شد و همچنین میان کاربران ایرانی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود که امکان برقراری ارتباط را به سبک متفاوتی برای کاربران ایرانی فراهم می‌کرد. طبق آمار منتشر شده در سال 2019، تعداد کاربران فیسبوک بیش از 2میلیارد نفر در سراسر جهان است.

YouTube

یوتیوب توسط چاد هرلی، استیو چن و جاوید کریم در ماه مه سال 2005 به وجود آمد. این شبکه اجتماعی که برای به اشتراک‌گذاری ویدئوها استفاده می‌شود طبق آخرین آمار در ژانویه‌ی 2019، 1میلیارد و 900 میلیون نفر کاربر در این شبکه حضور دارند. یوتیوب در میان ایرانیان طرفداران بسیاری دارد و برخی از افراد از یوتیوب برای کسب درآمد از اینترنت بهره می‌برند.

شبکه های اجتماعی جدید

Twitter

توییتر یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی است که در سال 2006 توسط جک دروسی راه‌اندازی شد. در حال حاضر 326 میلیون نفر عضو توییتر هستند. شاید بتوان گفت در ایران توییتر نسبت به فیسبوک کمتر مورد توجه واقع شد. هرچند در سال‌های اخیر این شبکه اجتماعی در ایران مورد توجه سیاستمداران و خبرنگاران واقع شده است اما باز هم نسبت به برخی از شبکه‌های اجتماعی از اقبال کمتری میان کاربران ایرانی برخوردار بوده‌ است.

TikTok

تیک تاک یک شبکه‌ی اجتماعی چینی است که در سال 2016 معرفی شد و به کاربران اجازه میدهد که ویدئوهای خود را در آن به اشتراک بگذارند. این شبکه اجتماعی نیز با استقبال کاربران زیادی مواجه شده است و در حال حاضر حدود 447 میلیون نفر در آن عضویت دارند.

 

با ورود گوشی‌های هوشمند به بازار و دسترسی آسانتر به اینترنت با معرفی نسل‌های جدید اینترنت همراه، نرم افزارهای پیام رسان جدیدی به بازار عرضه شدند که توانستند به سرعت جایگاه خود را میان کاربران پیدا کنند. در میان نرم افزارهایی مثل واتس‌اپ، وی چت، وایبر، تلگرام و … تلگرام توانست علاوه بر اینکه یک پیام‌رسان موفق بود، زمینه‌ی مناسبی برای کسب و کار‌های اینترنتی بوجود آورد و ارتباط میان کاربران بیشتری را در ابر گروه‌ها فراهم کرد.

 

اینستاگرام یکی دیگر از شبکه‌های اجتماعی جدید که طی سال‌های اخیر مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است. در این مقاله ضمن معرفی این شبکه‌ی اجتماعی، تصمیم داریم راه های درآمدزایی از اینستاگرام را نیز به شما معرفی کنیم.

روش کسب درآمد از اینستاگرام- رسانه های اجتماعی

تاریخچه اینستاگرام | روش کسب درآمد از اینستاگرام

اینستاگرام در سال 2010 توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر منتشر شد. این نرم افزار ابتدا برای سیستم ios طراحی شد. بعد از اینکه مورد توجه کاربران زیادی واقع شد در سال 2012 نسخه‌ی مناسب اندروید نیز منتشر شد و در نوامبر 2012 نسخه‌ی تحت وب اینستاگرام نیز معرفی شد. در تاریخ ششم سپتامبر سال ۲۰۱۲، برنامه اینستاگرام به ارزش یک میلیارد دلار آمریکا توسط شرکت فیسبوک خریداری شد.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه‌ی اجتماعی تا دسامبر ۲۰۱۰ در حدود یک میلیون کاربر داشت. در ژوئن ۲۰۱۱ به ۵ میلیون کاربر و در سپتامبر همان سال به ۱۰ میلیون کاربر رسید. در آوریل ۲۰۱۲ به بیش از ۳۰ میلیون کاربر رسید. و طی این سال‌ها هرروز به تعداد کاربران این شبکه افزوده می‌شود. تعداد کاربران اینستاگرام در سال 2019 به 1 میلیارد رسیده است؛ که از این تعداد، 32 میلیون کاربر آن ایرانی هستند. حال که با تاریخچه‌ی شبکه‌های اجتماعی و به طور خاص با تاریخچه‌ی اینستاگرام ، آشنا شدید؛ در ادامه راه های پول درآوردن از اینستاگرام را برای شما معرفی خواهیم کرد.

تاریخچه اینستاگرام

کسب درآمد از اینستاگرام

همانطور که گفتیم در سالهای اخیر اینستاگرام به یکی از شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب و پرطرفدار میان ایرانیان تبدیل است. استقبال زیاد کاربران از این شبکه‌ی اجتماعی، این فرصت را در اختیار برخی از افراد قرار داده است تا از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنند. راه های پول درآوردن از اینستاگرام به دلیل اینکه به سرمایه‌ی اندکی برای شروع نیاز دارند، به یکی از روش‌های محبوب کسب درآمد اینترنتی برای بسیاری از افراد در سراسر دنیا تبدیل شده است.

برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح می‌شود که آیا روش کسب درآمد از اینستاگرام ساده است یا خیر؟ یا اینکه آیا همه افراد توانایی کسب درآمد از اینستاگرام را دارند یا خیر؟ در پاسخ می‌توان گفت که کسب درآمد از اینستاگرام ساده نیست اما همه‌ی افراد می‌توانند از این روش کسب درآمد کنند. اینستاگرام فرصت کسب درآمد را برای همه‌ی افراد فراهم کرده است به گونه‌ای که هم افراد مشهور و هم کاربران عادی بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند. از آنجا که بحث روش کسب درآمد از اینستاگرام به یکی موضوعات داغ میان کاربران تبدیل شده است و کاربران زیادی به دنبال یافتن راه‌ های درآمدزایی از اینستاگرام هستند، تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با روش کسب درآمد از اینستاگرام آشنا کنیم.

 

روش کسب درآمد از اینستاگرام

همانطور که بیان شد طی سال‌های اخیر، کسب درآمد از اینستاگرام، در میان بسیاری از افرادی که به دنبال کسب درآمد اینترنتی هستند، به عنوان یکی از راه‌های محبوب برای کسب درآمد از اینترنت شناخته شده است؛ به همین علت افراد زیادی در حال حاضر از این راه کسب درآمد می کنند و عده‌ی زیادی نیز به دنبال این هستند که را‌ه های پول درآوردن از اینستاگرام را بیایند و از طریق آن‌ها کسب درآمد کنند اما با روش کسب درآمد از اینستاگرام آشنا نیستند. شاید برخی تصور کنند که تبلیغات تنها روش کسب درآمد از اینستاگرام باشد؛ اما ذکر این نکته ضروری است که راه‌های کسب درآمد از این شبکه‌ی اجتماعی تنها به این مورد ختم نمی‌شود. در ادامه به راه های درآمدزایی از اینستاگرام را اشاره خواهیم

روش کسب درآمد از اینستاگرام

فروش مستقیم کالا یا خدمات و کسب درآمد از اینستاگرام

در این روش کسب درآمد از اینستاگرام، اشخاص حقیقی یا حقوقی به دنبال فروش محصولات خود از طریق اینستاگرام هستند. حتماً شما صفحات بسیاری را در اینستاگرام مشاهده کرده‌اید که محصولات مختلفی را برای فروش ارائه می کنند؛ این محصولات می‌توانند شامل محصولات فیزیکی یا ارائه خدمات مختلفی مثل فروش تورهای گردشگری، فروش پکیج‌های آموزشی و… باشند.

تبلیغات یکی از روش های کسب درآمد از اینستاگرام

تبلیغات یک روش کسب درآمد از اینستاگرام است که بسیار پر درآمد است و مورد توجه عده‌ی زیادی از افراد قرار گرفته است. بسیاری از کسانی که در این شبکه‌های اجتماعی معروف شده‌اند (Viral Stars) به دلیل اینکه فالوورهای زیادی دارند ،توانسته‌اند درآمدهای زیادی را از طریق اینستاگرام کسب کنند. پس یکی از آیتم‌های مهم برای اینکه بتوانید از طریق تبلیغات پول در بیاورید این است که فالوورهای زیادی داشته باشید.

راه های پول درآوردن از اینستاگرام- تبلیغات

برند سازی کنید

یک روش کسب درآمد از اینستاگرام، برندسازی است. این روش بیشتر مورد استفاده‌ی صاحبان کسب و کارها قرار می‌گیرد. صاحبان مشاغل می‌توانند از طریق اینستاگرام محصول یا برند خود را به مخاطبان معرفی کند. در واقع در این روش به صورت مستقیم از طریق اینستاگرام کالا را به فروش نمی‌رسانند. بعد از اینکه از طریق بازاریابی محصول انجام شد، سپس مخاطبان را به بستر اصلی کسب و کار که می‌تواند وب‌سایت یا فروشگاه‌هایشان باشد، هدایت می‌کنند.

تهیه و فروش عکس

یک روش کسب درآمد از اینستاگرام فروش عکس است. از آنجایی که تصاویر یکی از محورهای اساسی اینستاگرام هستند و صاحبان برند‌های مختلف از اهمیت به اشتراک گذاری تصاویر مناسب و با کیفیت به خوبی اطلاع دارند، این موضوع فرصت مناسبی برای شما ایجاد می‌کند که بتوانید با تهیه‌ی عکس‌های جذاب درآمد خوبی کسب کنید.

توجه به یک نکته در اینجا ضروری است، مخاطب هدف شما تنها شرکت‌ها و صاحبان مشاغل نیستند؛ افراد عادی نیز تمایل زیادی دارند که به جای رفتن به آتلیه و هزینه‌های زیاد، عکس‌های با کیفیتی داشته باشند و آنها را در صفحه‌ی اینستاگرام خود به اشتراک بگذارند. پس شما می‌توانید با تهیه‌ی یک دوربین عکاسی خوب و بعد از گذراندن دوره‌های عکاسی و فتوشاپ، از این طریق درآمد کسب کنید. این روش کسب درآمد از اینستاگرام ضمن اینکه درآمد خوبی برای شما خواهد داشت، بسیار جذاب است و شما با اندکی خلاقیت می‌توانید تصاویر خارق‌العاده بسازید و از کار خود لذت ببرید.

راه های درآمدزایی از اینستاگرام- عکس

فروش فالوور و لایک اینستاگرام

یکی از راه های پول درآوردن از اینستاگرام فروش فالوور و لایک در اینستاگرام است. از آنجاییکه افراد زیادی در اینستاگرام به دنبال فروش محصولات یا خدماتشان هستند، این افراد برای این که بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند باید فالوورهای زیادی را جذب کنند بنابراین به دنبال این هستند که نشان دهند صفحه‌شان توسط افراد زیادی دنبال می‌شود. لذا فروش فالوور و لایک یک روش کسب درآمد از اینستاگرام است که مورد استقبال عده‌ای قرار گرفته است. توجه کنید که فروش فالوور و لایک در اینستاگرام در بین سایر راه های درآمدزایی از اینستاگرام، به یک روش زرد کسب درآمد می‌ماند؛ هدف ما از معرفی این روش، این بود که شما را با همه‌ی راه های پول درآوردن از اینستاگرام آشنا کنیم. در نهایت انتخاب راه مناسب بر عهده‌ی شما است.

ساخت انیمیشن‌های جذاب

اگر با ساخت انیمیشن آشنا هستید، می‌توانید از آن به عنوان یک روش کسب درآمد از اینستاگرام استفاده کنید. معمولا کلیپ‌های کوتاه سرگرم‌کننده و متناسب با موضوعات روز به سرعت می‌تواند نظر مخاطبان را جلب کند. اگر بتوانید مخاطب زیادی را برای انیمیشن‌های کوتاه خود پیدا کنید و آمار بازدید از کلیپ‌ها افزایش یابند، می‌توانید از راه تبلیغات درآمد خوبی کسب کنید. سوریلند یک نمونه موفق در این زمینه است که از طریق شبکه‌های اجتماعی توانسته مخاطب زیادی را طی سالیان گذشته داشته باشد.

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • نگین حبیب زاده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی